piątek, 19 lutego 2016

WRÓCIŁAM

Witam po (hmm) dość długiej przerwie!
Miął chyba z rok od ostatniego posta... Wiem, wiem zawaliłam. Ogroooomnie dużo się w moim życiu zmieniło od tego czasu. Razem ze mną zmienił się profil czytanych przeze mnie książek. Ostatnio staram się czytać jak najwięcej klasyki, ale przeplatam to z wszystkimi innymi gatunkami. Jedyne, co już całkowicie mi się przejadło, to antyutopia. Niestety, na mojej oczekującej na przeczytanie półce, zalega jeszcze trochę tych historii. Przygotujcie się więc na niezbyt pochlebne posty.
Jeśli wytrwałeś tu ze mną przez cały ten czas, to pewnie zauważyłeś, że zmienił się wygląd bloga. Jest teraz dużo bardziej "mój". Wreszcie mi się (w miarę) podoba. Zaktualizowałam też zakładkę "O mnie".
Mam nadzieję, że tym razem będę trochę wytrwalsza i nie poddam się tak szybko, a w rezultacie blog trochę się ożywi. Nie ukrywam, że wielką przyjemność sprawi mi także Wasza aktywność.. Poczucie, że twoje wypociny ktoś czyta jednak daje trochę motywacji ;) Nowa recenzja już niebawem.

Miłego czytania!
Zaczytana Ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz