czwartek, 1 stycznia 2015

52 KSIĄŻKI 2014

Witam was w nowym roku! Mam nadzieje, że wspaniale spędziliście sylwestra. Dziś chciałabym opowiedzieć wam o wyzwaniu, które podjęłam na początku 2014 roku. Mowa tu o "52 książki" czyli założeniu, że będziemy czytać co najmniej jedną książkę na tydzień. To nie było łatwe,  ponieważ miniony rok był dla mnie bardzo zapracowany, ale prawie dałam radę! Przeczytałam 51 książek... A właściwie 50 i jestem w trakcie "Miasta popiołów". W tym roku także podejmę to wyzwanie. A oto lista tytułów książek które przeczytałam w 2014:
  • "Papierowe marzenia" - Richard Paul Evans
  • "Lekko stronniczy - jeszcze więcej" - Karol Paciorek i Włodek Markowicz
  • "Czerwień rubinu" - Kerstin Gier
  • "Błękit szafiru" - Kerstin Gier
  • "Zieleń szmaragdu" - Kerstin Gier
  • "Stary człowiek i morze" - Ernest Hemingway
  • "Klątwa z przeszłości" - Joseph Delaney
  • "Trzy życzenia" - Isabelle Merlin
  • "An abundance of Katherines" - John Green
  • "Dziewczyny z Hex Hall" - Rachel Hawkins 
  • "Dziewczyny z Hex Hall. Diable szkło" - Rachel Hawkins
  • "Złodziej pioruna" - Rick Riordan
  • "Dotyk Julii" - Tahereh Mafi
  • "Sekret Julii" - Tahereh Mafi
  • "Dar Julii" - Tahereh Mafi
  • "Zemsta czarownicy" - Joseph Delaney
  • "Gwiazd naszych wina" - John Green
  • "Pretty little liars. Bez serca" - Sara Shepard
  • "Endymion Spring" - Matthew Skelton
  • "Thirty Seconds To Mars" - Adam Kisch
  • "Księżyc w nowiu" - Stephenie Meyer
  • "Delirium" - Lauren Oliver
  • "7 razy dziś" - Lauren Oliver
  • "Niezgodna" - Veronica Roth 
  • "Zbuntowana" - Veronica Roth
  • "Wierna" - Veronica Roth
  • "Dom tajemnic" - Ned Vizzini i Chris Columbus
  • "Szczęśliwy t - shirt" - Kate Brian
  • "Mały książe" - Antoine de Saint - Exupery
  • "W sidłach anoreksji" - Heidi Hassenmuller
  • "Intruz" - Stephenie Meyer
  • "Felix, Net i Nika oraz orbitalny spisek" - Rafał Kosik
  • "USA" - Terry Deary
  • "Dar" - Gaja Kołodziej
  • "Kamizelka" - Bolesław Prus
  • "Władca much" - William Golding
  • "Pamiętnik Cathy" - Sean Stewart
  • "Radość dla początkujących" - Erica Bauermeister
  • "Anioł stróż" - Nicholas Sparks
  • "Najcenniejszy dar" - Richard Paul Evans
  • "Ci paskudni Aztekowie" - Terry Deary
  • "49 opowiadań" - Ernest Hemingway
  • "Rywalki" - Kiera Cass
  • "Elita" - Kiera Cass
  • "Felix, Net i Nika oraz Orbitalny spisek 2. Mała armia" - Rafał Kosik
  • "Jeż" - Katarzyna Kotowska
  • "Kiedy moja siostra śpi" - Barbara Delinsky
  • "Miasto kości" - Cassandra Clare
  • "Ty, ja i fejs" - Jay Asher i Carolyn Mackler
Wyróżniłam pogrubieniem tytuły, które wyjątkowo mi się spodobały. 
Zachęcam was do podjęcia tego wyzwania w tym roku. A może ktoś z was robił je już w zeszłym ?

Miłego czytania,
Zaczytana Ania


1 komentarz:

  1. Nie robiłam jeszcze tego wyzwania. Wprawdzie biorę udział w tym roku już w dwóch i zastanowię się jeszcze nad tym. Na tyle co czytam, to powinno mi to pójść z łatwością. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń