niedziela, 28 grudnia 2014

"Papierowe marzenia" - Richard Paul Evans






Tytuł: Papierowe marzenia
Autor: Richard Paul Evans
Rok wydania: 2012
Wydawnictwo: Znak
Liczba stron: 304
Moja ocena: 10/10
Zdjęcie okładki: empik.com







Ta książka jest przepiękna. Taka delikatna, refleksyjna, po prostu wspaniała... Chyba powróciło moje zainteresowanie książkami Evansa/Sparksa. W zeszłe święta tez miałam wyjątkową ochotę na książki w takiej tematyce. O "Papierowych marzeniach" nie można za dużo pisać. Sami musicie to poczuć. Fabuła jest do bólu przewidywalna. Oparta jest w końcu na przypowieści o synu marnotrawnym, której zakończenie każdy zna. Jeśli nawet jej nie pamiętacie, to jest przytoczona na początku książki. Do tego, każdy rozdział rozpoczęty jest fragmentem z pamiętnika głównego bohatera, który zdradza nam co wydarzy się w tym rozdziale. Jednak, ta przewidywalność wcale nie sprawia, że książka jest gorsza. Myślę nawet, że to czyni ją taką piękną. Jest idealna na długie zimowe wieczory. Sama nie wiem czemu aż tak mi się spodobała. Musicie sami odkryć jej piękno. Gorąco polecam!

Miłego czytania,
ZaczytanaAnia

"Gdyby nie ciemność nigdy nie poznałbym światła. W życiu wybieramy różne ścieżki , czasami proste, czasami kręte i niebezpieczne, jednak ostatecznie liczy się tylko to, czy zaprowadzą nas one do domu"


2 komentarze:

  1. Może skuszę się przeczytać,fajny blog ;)
    pozdrawiam
    razemzksiazka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, genialna! Sama ją przeczytałam i polecam! :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń