wtorek, 16 grudnia 2014

"Lekko Stronniczy - Jeszcze więcej" - Karol Paciorek i Włodek Markowicz







Tytuł: Lekko Stronniczy - jeszcze więcej
Autor: Włodek Markowicz i Karol Paciorek
Rok wydania: 2014
Wydawnictwo: Znak
Liczaba stron: 315
Moja ocena: 8/10
Zdjęcie okładki: empik.com







Zacznijmy od tego, że jeśli nie jesteś fanem Lekko Stronniczych, to raczej nic ciekawego w tej książce nie znajdziesz. Może parę porad dla aspirujących vlogerów czy blogerów. Kilka zabawnych, interesujących historii życiowych. Trochę nudnych pogadanek o komputerach, telewizji i internecie. A! I jeszcze pouczający rozdział o bezpieczeństwie w sieci. Całość przeciętna. Wszystko zmienia się kiedy jesteś Lekko Stronniczy/a! Osobiście ich uwielbiam, więc moja opinia może być trochę nieobiektywna... Dla widzów jest to wspaniałe dopełnienie kanału. Dowiadujemy się o przeszłości Karola i Włodka oraz o tym jak powstał Lekko Stronniczy. Poznajemy cały program od kuchni, ich stosunek względem fanów, sposób w jaki pracują nad odcinkami, podjęte współprace itd. Chyba pierwszy raz opowiadali o sobie - bardzo miła odskocznia od zwyczajnych odcinków. Są oni przecież bardzo barwnymi ludźmi i myślę, że każdy widz z chęcią pochłonie te informacje. Wyjątkowo podobała mi się końcówka w, której Włodek opisywał Karola, a Karol Włodka. Ciekawe jest to, że przed wydaniem książki nie czytali tekstów napisanych osobie... Wypadło zabawnie ;)
Jako, że zdecydowanie jestem Lekko Stronnicza, byłam na spotkaniu autorskim. Miło było poznać cały ten Lekko Stronniczy tłum! :)

Miłego czytania!
ZaczytanaAnia


"Ależ z niego huncwot. Tak! To odpowiednie słowo na określenie Karola. Huncwot."

1 komentarz:

  1. takie magiczne światy to raczej nie moja bajka, chociaż przyjemnie się oglądało Igrzyska śmierci;) może więc czas to nadrobić;) ciekawy dobór literatury, jak na Twój wiek;) widzę, że dopiero zaczynasz przygodę z blogowaniem, podobnie, jak ja;)

    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie :)

    http://rudarecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń