niedziela, 1 lutego 2015

Podsumowanie stycznia

W styczniu nie przeczytałam zbyt wiele. Utknęłam na "Jedynej" - Kiery Cass i spowodowało to u mnie tydzień nieczytania. A tak cieszyłam się na tę książkę... W sumie nie była taka zła, po prostu miała nudnawy moment i on mnie zatrzymał. Oprócz tego przeczytałam jeszcze 3 książki i wszystkie zrecenzowałam. Do tego podjęłam wyzwanie "Kiedyś przeczytam". "Jedyna" już się do niego załapała i wzięła w nim udział. 

Najlepszą książką w tym miesiącu było zdecydowanie:
"Niebo jest wszędzie" - Jandy Nelson


W lutym mam plan przeczytać kilka książek, które już od dłuższego czasu czekają na półce. Wybrałam książki odpowiednie do wyzwania "Grunt to okładka". W tym miesiącu motywem jest postać odwrócona tyłem. Właściwie znalazłam jeszcze 4 książki wpasowujące się w to, ale raczej nie zdołałabym przeczytać 9 książek. Tak więc, oto mój stosik:

  • "Prawdziwy cud" - Nicholas Sparks
  • "Michael Vey. Więzień celi 25" - Richard Paul Evans
  • "Beta" - Rachel Cohn
  • "Jutro" - John Mardsden
  • "Kręte ścieżki" - Richard Paul Evans

Co sądzicie o moim lutowym stosiku? Czytaliście już którąś z tych książek? 

Miłego czytania,
ZaczytanaAnia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz